gadżety firmowe
Niezawodnym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności marki i poprawę jej wizerunku jest kampania z zastosowaniem odpowiednio dopasowanych gadżetów. Są to produkty niezwykle uniwersalne, z których korzystać można zarówno w biurze, jak i domu czy podróży. D kategorii tej zalicza się między innymi kubki, czapeczki, długopisy, bluzy, koszulki czy notesy. Ich niska cena sprawia, że na zakup tego typu gadżetów pozwolić mogą sobie nawet te firmy, których budżet na działania reklamowe jest mocno ograniczony. Jedną z najpopularniejszych technik nadruku jest termotransfer. Na czym dokładnie polega ta metoda i jakie są jej główne zalety? Odpowiedź – poniżej.Gadżety firmowe tworzone z wykorzystaniem termotransferu często określane są również termonadrukiem. Metoda ta pozwala stosunkowo małym kosztem wykonać znakowanie dla niewielkich nakładów produktów reklamowych. Sprawia to, że idealnie sprawdza się ona u małych firm, w przypadku których zastosowania nie znajdą gadżety liczone w tysiącach sztuk. Jak przygotowuje się tego typu nadruk? Pierwszy etap do przeniesienie projektu na papier albo folię transferową. Zdecydować można się także na wycięcie szablonu z gotowej folii. Następnie na produkt, który chcemy oznakować nakłada się przygotowany wcześniej nadruk i zamyka go w prasie termicznej. Urządzenie generuje wysoką temperaturę, sięgającą 150 stopni Celsjusza, co sprawia, że przygotowany nadruk zostaje wgrzany w materiał.
Najpopularniejsze są termotransferowe gadżety firmowe drukowane na tkaninach – koszulkach czy bluzach. Prasy termiczne w znaczącej części przypadków pozwalają na wykonywanie nadruku na płaskich powierzchniach. Do czynienia możemy mieć również z maszynami umożliwiającymi znakowanie na krzywiznach. W standardowej wersji, znakowanie opisywaną techniką wykonuje się w maksymalnie 8 kolorach. Im jest ich więcej, tym trudniej wpasować folie tak, by całość zgadzała się z projektem.
Tego typu gadżety firmowe mogą mieć różną wielkość nadruku. Uzależnione jest to od rozmiarów prasy termicznej.